Hoşgeldin ziyaretçi giriş yapın ya da kayıt olun.
TL $
Alışveriş sepetiniz boş!

Hakkımızda

Devcom Yazılım, 2004 yılında atıldığı yazılım sektöründe, geliştirdiği yazılımlar ve tamamladığı projeler ile sektörün önde gelen firmaları arasında yer almakta ve hizmet sektöründe bölgesel lider olma vizyonuyla hareket etmektedir.
"Koşulsuz müşteri memnuniyeti" fikri ile çıkılan bu yolda kazanılan bu değerlerin asıl kaynağı her zaman müşterilere sağlanan mutlak yararlı projelerdir.
Devcom Yazılım, projelerinde her zaman müşterilerini doğru yönlendirmeyi, müşterilerinin istekleri doğrultusunda özel uygulamalar geliştirmeyi ve yapılan işi her zaman ve her koşulda müşterileri için bir fırsata çevirmeyi ilke edinmiştir. Bu yaklaşım, sadece maddi kazanımlarla değil, bütün toplumun yararlandığı ve yararlanacağı kurumsal yurttaşlık bilinciyle iç içe gelişmektedir.
Devcom Yazılım'ın müşterilerine sunduğu hizmetler için kendisine belirlediği standartlar;

  • Müşterilerimizin gereksinimlerini analiz ederek profesyonel hizmetlerin hangilerinden faydalanabileceklerini belirlemek
  • Üstlendiğimiz işleri en iyi şekilde yerine getirebilmemizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayabilmemizi ve bizden beklentilerini aşan hizmetler sunmamızı sağlayan hizmet hedefleri geliştirmek
  • Bu hizmet hedeflerimize ulaşabilmemiz için uygun bir müşteri hizmet planı hazırlamak
  • Yükümlülüklerimizi yerine getirmek, olası sorunları öngörebilmek ve sürprizlerden kaçınabilmek için hizmet planımızı doğru şekilde uygulamak
  • Müşterilerimiz ile hizmetlerimizin değer ve kalitesini daha iyi algılayabilmeleri için etkin ve yaratıcı iletişim kurmak
  • Müşterilerimizin yönetim kadrolarını işlerinin durumları hakkında bilgilendirmek ve işlerini geliştirmeleri konusunda anlamlı tavsiyelerde bulunmak
  • Etkin iletişimi teşvik etmek amacıyla kilit yönetim kadrosu ile olan ilişkilerimizi sürekli olarak ilerletmek, güçlendirmek ve müşteri sadakatini arttırmak
  • Ortaya çıkabilecek profesyonel, teknik ya da müşteri hizmetleri sorunlarının zamanında, karşılıklı saygı anlayışı içerisinde ele alınarak çözüme ulaştırıldığından emin olmak
  • Müşterilerimizden bizden almış oldukları hizmetler hakkındaki değerlendirmelerini  düzenli olarak istemek
  • Hizmet ücretlerimizi, sunduğumuz hizmetlerin kalitesi ve üstlendiğimiz sorumluluklar gözönüne alındığında, müşterilerimizce makul ve adil olarak algılanacak şekilde belirlemek